Konec prokrastinace
Záznam webináře

UMĚLÁ INTELIGENCE V SALES

Jak využít umělou inteligenci k posílení obchodních výsledků? 11.06.2025

  • Jak konkrétně může AI zefektivnit vaše prodejní a marketingové aktivity?
  • Které nástroje a platformy jsou nejvhodnější pro váš byznys?
  • Jak pomocí AI vytvářet personalizovanou komunikaci pro různé typy klientů?
  • Jak začít s implementací AI bez nutnosti velkých investic?
  • Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost AI řešení ve vašem týmu?

Pusťte si záznam webináře a dozvíte se, jak AI přetváří způsob, jakým obchodníci pracují, a jak i vy můžete začít už dnes.

vědecky podložené

know-how


vlastní

tempo


odkudkoliv,

kdykoliv


prezentace

a materiály


Poznáváte se v některé z těchto věcí?

  • Cítíte, že tradiční prodejní metody již nestačí a hledáte nové způsoby, jak oslovit zákazníky?
  • Stává se vám, že trávíte víc času vyplňováním CRM než skutečnou komunikací s klienty?
  • Ztrácíte hodiny času opakujícími se úkoly, které by šlo automatizovat?
  • Nevíte, jak efektivně využít umělou inteligenci pro implementaci do vašich procesů?
  • Nestíháte si připravovat rešeršepodklady nebo analýzu klientských dat?

Chtěli byste se dozvědět:

  • Jak konkrétně může AI zefektivnit vaše prodejní a marketingové aktivity?
  • Které nástroje a platformy jsou nejvhodnější pro váš byznys?
  • Jak pomocí AI vytvářet personalizovanou komunikaci pro různé typy klientů?
  • Jak začít s implementací AI bez nutnosti velkých investic?
  • Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost AI řešení ve vašem týmu?

Integrace umělé inteligence do prodejních a marketingových procesů není otázkou budoucnosti, ale současnosti. Firmy, které se naučí efektivně využívat AI, získávají konkurenční výhodu díky lepšímu porozumění zákazníkům, automatizaci rutinních úkolů a schopnosti rychleji reagovat na změny trhu.

Na webináři se konkrétně dozvíte:

  • Jak funguje osobní brand obchodníka a proč je jeho rozvoj zásadní v této digitální době.
  • Jak využít CRM systémy k automatizaci zápisů z jednánípřehlednému řízení pipeline a chytré kvalifikaci leadů.
  • Jaké nástroje vám usnadní přípravu na schůzky (např. BizMachine, Perplexity Deep, LinkedIn automatizace) a jak následně efektivně vést schůzku pomocí AI zápisníků (Fireflies, Limitless, Plexima AI meeting a další.)
  • Jak rozlišovat mezi “farmářským” a akvizičním přístupem a jak u obou případů využívat AI asistenty.
  • Co všechno vám může usnadnit virtuální asistentka? Od kvalifikace leadů až po organizaci schůzek.

Na webináři se dozvíte, jak AI přetváří způsob, jakým obchodníci pracují, a jak i vy můžete začít už dnes. Získáte nástroje, díky kterým se dokážete soustředit na to nejdůležitější a to budování vztahů a uzavírání obchodů. Webinářem vás provede zkušený obchodní stratég Jan Laibl.

„Nejlepší obchodníci nejsou ti, co nejvíce mluví – ale ti, co nejlépe naslouchají.“
-- Roy Bartell


Lektor


Jan Laibl


Spolumajitel holdingu Channel Partners, který sdružuje osm firem. Vizionář měnící způsob, jakým firmy přistupují k obchodu a technologiím. Prostřednictvím svých společností posouvá hranice firemních procesů s využitím umělé inteligence a inovativních obchodních strategií.

Autor bestselleru „Ne! Já nic nechci!“ a všestranný podnikatel, jenž během své kariéry prošel celou škálou rolí – od přímého prodeje přes budování značek až po mentoring startupů. Spolupracoval na rozvoji projektů pro významné společnosti jako ČSOB, E.ON, O2 nebo Alza.cz a poskytuje strategické poradenství firmám napříč různými fázemi jejich růstu.

Jan propojuje světy marketingu, obchodu a technologií způsobem, který mění zavedená pravidla podnikání. Je technologickým nadšencem, kterého pohání neustálý tok nápadů a příležitostí.