Záznam webináře
UMĚLÁ INTELIGENCE V SALES
Jak využít umělou inteligenci k posílení obchodních výsledků? 11.06.2025
- Jak konkrétně může AI zefektivnit vaše prodejní a marketingové aktivity?
- Které nástroje a platformy jsou nejvhodnější pro váš byznys?
- Jak pomocí AI vytvářet personalizovanou komunikaci pro různé typy klientů?
- Jak začít s implementací AI bez nutnosti velkých investic?
- Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost AI řešení ve vašem týmu?
Pusťte si záznam webináře a dozvíte se, jak AI přetváří způsob, jakým obchodníci pracují, a jak i vy můžete začít už dnes.
vědecky podložené
know-how
vlastní
tempo
odkudkoliv,
kdykoliv
prezentace
a materiály
Poznáváte se v některé z těchto věcí?
- Cítíte, že tradiční prodejní metody již nestačí a hledáte nové způsoby, jak oslovit zákazníky?
- Stává se vám, že trávíte víc času vyplňováním CRM než skutečnou komunikací s klienty?
- Ztrácíte hodiny času opakujícími se úkoly, které by šlo automatizovat?
- Nevíte, jak efektivně využít umělou inteligenci pro implementaci do vašich procesů?
- Nestíháte si připravovat rešerše, podklady nebo analýzu klientských dat?
Chtěli byste se dozvědět:
- Jak konkrétně může AI zefektivnit vaše prodejní a marketingové aktivity?
- Které nástroje a platformy jsou nejvhodnější pro váš byznys?
- Jak pomocí AI vytvářet personalizovanou komunikaci pro různé typy klientů?
- Jak začít s implementací AI bez nutnosti velkých investic?
- Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost AI řešení ve vašem týmu?
Integrace umělé inteligence do prodejních a marketingových procesů není otázkou budoucnosti, ale současnosti. Firmy, které se naučí efektivně využívat AI, získávají konkurenční výhodu díky lepšímu porozumění zákazníkům, automatizaci rutinních úkolů a schopnosti rychleji reagovat na změny trhu.
Na webináři se konkrétně dozvíte:
- Jak funguje osobní brand obchodníka a proč je jeho rozvoj zásadní v této digitální době.
- Jak využít CRM systémy k automatizaci zápisů z jednání, přehlednému řízení pipeline a chytré kvalifikaci leadů.
- Jaké nástroje vám usnadní přípravu na schůzky (např. BizMachine, Perplexity Deep, LinkedIn automatizace) a jak následně efektivně vést schůzku pomocí AI zápisníků (Fireflies, Limitless, Plexima AI meeting a další.)
- Jak rozlišovat mezi “farmářským” a akvizičním přístupem a jak u obou případů využívat AI asistenty.
- Co všechno vám může usnadnit virtuální asistentka? Od kvalifikace leadů až po organizaci schůzek.
Na webináři se dozvíte, jak AI přetváří způsob, jakým obchodníci pracují, a jak i vy můžete začít už dnes. Získáte nástroje, díky kterým se dokážete soustředit na to nejdůležitější a to budování vztahů a uzavírání obchodů. Webinářem vás provede zkušený obchodní stratég Jan Laibl.
„Nejlepší obchodníci nejsou ti, co nejvíce mluví – ale ti, co nejlépe naslouchají.“
-- Roy Bartell
Lektor
Jan Laibl
Spolumajitel holdingu Channel Partners, který sdružuje osm firem. Vizionář měnící způsob, jakým firmy přistupují k obchodu a technologiím. Prostřednictvím svých společností posouvá hranice firemních procesů s využitím umělé inteligence a inovativních obchodních strategií.
Autor bestselleru „Ne! Já nic nechci!“ a všestranný podnikatel, jenž během své kariéry prošel celou škálou rolí – od přímého prodeje přes budování značek až po mentoring startupů. Spolupracoval na rozvoji projektů pro významné společnosti jako ČSOB, E.ON, O2 nebo Alza.cz a poskytuje strategické poradenství firmám napříč různými fázemi jejich růstu.
Jan propojuje světy marketingu, obchodu a technologií způsobem, který mění zavedená pravidla podnikání. Je technologickým nadšencem, kterého pohání neustálý tok nápadů a příležitostí.