Efektivní plánování
Záznam webináře

Efektivní plánování

Jak získat řád v hektické době?

  • Jste často zahlceni přílišným množstvím úkolů?
  • Je pro vás obtížné stanovovat priority?
  • Máte více úkolů než času na jejich splnění?
  • Máte často stres a pocit, že vám „vše hoří“?

Pusťte si webinář, a kterém se dozvíte zásadní principy organizace času, plánování a vyhodnocování týdne či práci s e-maily a kalendářem.

vědecky podložené know-how

vědecky podložené

know-how

vlastní tempo

vlastní

tempo

odkudkoliv, kdykoliv

odkudkoliv,

kdykoliv

prezentace a materiály

prezentace

a materiály

Jste často zahlceni přílišným množstvím úkolů? Nevíte si rady s tím, jak stanovovat priority? Podléháte často stresu kvůli pocitu, že vám „vše hoří“? Připadá vám, že se vaše úkoly hromadí rychleji, než stíháte reagovat? A že máte více úkolů než času na jejich splnění?

V dnešní rychlé době se stále měnícími technologiemi a rostoucím zatížením se mnozí z nás cítí přetížení a pod tlakem. Schopnost efektivně si plánovat čas může být rozdílem mezi úspěchem a vyčerpáním. Existuje mnoho knih a příruček time-managementu – od těch jednoduchých, přes velmi komplexní systémy. Prošli jsme většinu z nich a vybrali to, co je pro správnou organizaci času v 21. století klíčové. Připravili jsme praktické rady a tipy, které vám pomohou dostat teorii do udržitelné praxe.

Time-management není jen o tom, jak efektivně si plánovat pracovní úkoly. Je to také o tom, jak najít čas pro sebe, svou rodinu a své koníčky. V konečném důsledku je cílem nejen zlepšit produktivitu, ale také kvalitu vašeho života.


Na webináři se konkrétně dozvíte:
  • Jak si zorganizovat své krátkodobé i dlouhodobé priority?
  • Jak se naučit lépe rozlišovat, co je opravdu důležité, a co ne?
  • Jak správně plánovat svůj den tak, abychom toho udělali více, ale nebyli více unavení?
  • Jak se vyhnout syndromu vyhoření? Jak snížit svůj každodenní stres a chaos?
  • Jak se vyhnout tomu, abyste pracovali pouze na prioritách jiných lidí?
  • Jak najít odvahu říkat ne a chránit si své potřeby?

Získáte praktické nástroje: 

  • Denní plánování a nástroj Todo-today: Jak maximalizovat produktivitu skrz plánování úkolů a činností na konkrétní den, ať už s použitím digitálního nebo fyzického nástroje.
  • Hledání a management dostupného času: Jak identifikovat a alokovat časové bloky ve vašem dni nebo týdnu, abyste mohli efektivně splnit své úkoly a cíle.
  • Time-boxing či kalendářování: K čemu slouží technika time-boxing, kdy je konkrétní časový úsek (box) vyhrazen pro konkrétní úkol nebo aktivitu a jak pomáhá udržet časovou disciplínu.
  • Pravidla týdenního plánu: Jaká pravidla má příprava týdenního plánu a jak vám pomáhají sledovat a dodržovat váš týdenní plán, a tím zvyšovat efektivitu.
  • Schůzka sám se sebou: Proč a jak si vyhradit čas k samostatné reflexi a revizi vlastních cílů, priorit a plánů a jak díky tomu zůstat na správné cestě a udělat potřebné úpravy.


Připravili jsme pro vás webinář, na kterém se dozvíte zásadní principy organizace času, plánování a vyhodnocování týdne či práci s e-maily a kalendářem. Naučíte se používat metody, díky kterým dokončíte více věcí, vnesete do svého života více řádu a získáte opravdovou kontrolu nad svým časem.


Zpětné vazby účastníků na minulá konání:

„Pokud si nenaplánujete váš den vy sami, naplánuje ho za vás někdo jiný.“

-- Nir Eyal

Lektor


Lukáš Havránek

Lukáš je náš expert na téma budování návyků, sebedisciplíny, soustředění a time-managementu. Absolvoval přes 30 maratonů a 10 více než 100 km dlouhých ultramaratonů. Jako lektor pracuje v GrowJOB Institute od roku 2008 a nyní je součástí vedení na pozici HR manažer.

Lukáš strávil rok na studiích v Jižní Karolíně v USA a následně vystudoval Ekonomiku a management na VUT v Brně a Strategický management na SVŠES v Praze.

Lukáš Havránek