Záznam webináře
Děti a technologie
Jak s nimi naučit žít naše děti?
- Zajímá vás co ví věda o vlivu technologií na rozvoj mozku?
- Tráví vaše děti u obrazovek víc času, než by měli?
- Nevíte jak dětem nastavit a odkomunikovat jasné hranice využívání technologií?
- Máte děti, které jsou na obrazovkách už závislí?
Pusťte si záznam webináře, který vám pomůže zorientovat se v rizicích a přínosech technologií pro děti a ukáže vám jak můžete jít dětem vlastním příkladem.
vědecky podložené
know-how
vlastní
tempo
odkudkoliv,
kdykoliv
prezentace
a materiály
Digitální techologie v rukou dětí jsou novinkou posledních deseti let. Většina rodičů nemá vlastní dětskou zkušenost se sociálními sítěmi, neomezeným internetem a potřebuje si ujasnit svoje nastavení v boji s tlakem společnosti a dětí.
Technologie mají podle výzkumů bezesporu vliv na dětský mozek a pokud je chceme využívat v jejich prospěch, potřebujeme si ujasnit základní fakta:
Na webináři se konkrétně dozvíte:
- Jaká jsou rizika, ale i přínosy technologií?
- Co ví věda o vlivu technologií na rozvoj mozku od batolat po adolescenty?
- Jak nebýt technofob, ale zároveň nenechat technologie dětem přerůst přes hlavu?
- Jaké principy sociálních sítí potřebujeme znát, abychom nebyli závislí a neuvrhli do závislosti a dalších rizik naše děti?
- Jak hledat a nastavit hranice obrazovkám a jak je komunikovat k dětem?
- Co dělat, když už dítě závislé je a reaguje se vztekem?
- Jak a proč s technologiemi zacházíme my dospělí a co tím dětem můžeme způsobit?
- Jaké jsou praktické typy programů, které by vám mohly pomoct?
Cílem webináře je pomoct vám zorientovat se v rizicích a přínosech technologií pro děti. Ukáže vám jak si stanovit vlastní individuální hranice, které budou fungovat ve vaší rodině, a které dětem nastavíte. Naučí vás také zvolit strategii, jak nová pravidla odkomunikovat dětem s respektujícím přístupem.
Lektorka
Paula Fassati
Paula je lektorka a konzultantka v oboru vztahového poradenství a výchovy dětí.
Jakožto manželka a maminka dvou dětí založila projekt Lepší rodina, který se zaměřuje na témata partnerských vztahů, výchovy a práce s emocemi pomocí mindfulness.
Paula má doktorát v oboru kulturní a sociální antropologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Absolvovala koučovací a mindfulness výcvik (MBSR) a nespočet kurzů o vztazích a výchově. Je certifikovanou AMI montessori asistentkou.
Paula také pomáhá partnerům zlepšit komunikaci mezi sebou a rodičům lépe řešit vyhrocené emoční situace s dětmi. Při své práci se zaměřuje na rozvoj emocionální inteligence, laskavosti, komunikace a mindfulness (všímavosti).