Konec prokrastinace
Záznam webináře

PSYCHOLOGIE VYJEDNÁVÁNÍ

Jak úspěšně vyjednávat v osobním i pracovním životě?

  • Jak si vylepšit vyjednávací pozici a získat zásadní výhody ještě před vyjednáváním?
  • Jak odhalit skutečné zájmy lidí, se kterými vyjednáváme?
  • Jaké metody vycházející z poznatků psychologie přesvědčování můžeme při jednáních využít?

Pusťte si záznam webináře a naučíte se praktické techniky, díky kterým se i vy stanete lepším vyjednavačem – ve všech částech života.

vědecky podložené

know-how


vlastní

tempo


odkudkoliv,

kdykoliv


prezentace

a materiály


Poznáváte se v některé z následujících věcí?

  • Cítíte se při vyjednávání nekomfortně a ve stresu do takové míry, že se vyjednávání často raději vyhýbáte a spíše se spokojíte s horšími podmínkami?
  • Máte pocit, že vaše argumenty nejsou dostatečně přesvědčivé?
  • Obáváte se, že vyjednáváním poškodíte dobré vztahy a způsobíte zbytečné konflikty?
  • Nedaří se vám dosáhnout dohody tak, aby byly spokojeny obě strany?


Chtěli byste se dozvědět?

  • Jakým způsobem komunikovat, aby vaše argumenty byly slyšet?
  • Jak rozpoznat a překonat manipulativní taktiky, nastavit si hranice a zároveň udržet dobré vztahy?
  • Jak zachovat klid a sebevědomí i v napjatých situacích?
  • Jak přistupovat k vyjednávání, když jsou na hře velké osobní nebo profesionální zájmy?
  • Jak přizpůsobit vaše vyjednávací strategie různým situacím a lidem?

V životě nedostaneme to, co si zasloužíme, ale spíše to, co si vyjednáme. Vyjednávání je zásadní dovednost, kterou využíváme každý den, ať už si to uvědomujeme, nebo ne. Ať už jde o dohodu s partnerem o plánech na víkend, vyjednávání smluv s klienty, nebo diskuse o podmínkách práce se zaměstnavatelem, efektivní vyjednávání může výrazně zlepšit naše profesionální i osobní životy.


Schopnost přesvědčit ostatní, aby vyměnili to, co mají, za něco, co máme my, je zásadní dovednost pro spokojenější a úspěšnější život. Dovednost vyjednávání se může stát i vaší silnou stránkou, a to díky několika základním technikám, které vám pomohou zbavit se nejistoty a získat nad jednáním větší kontrolu.

Na webináři se konkrétně dozvíte:

  • Jak si vylepšit vyjednávací pozici a získat zásadní výhody ještě před vyjednáváním?
  • Jak rozpoznat a reagovat na běžné vyjednávací taktiky a strategie a jak odhalit skutečné zájmy lidí, se kterými vyjednáváme?
  • Jaké metody vycházející z poznatků psychologie přesvědčování můžeme při jednáních využít?
  • Jak při vyjednávání najít průsečík zájmů obou stran a využít ho ve svůj prospěch?
  • Jak řešit konflikty v komunikaci skrze dobře mířené otázky?
  • Jaké nástroje můžeme použít pro lepší kladení otázek a odhalování skutečných potřeb druhých?
  • Jak si vyjednat lepší smluvní podmínky nebo třeba slevu u dodavatele?

Osvojíte si 5 konkrétních technik a nástrojů:

  • BATNA strategie – Metoda vás naučí, jak získat výhodu před vyjednáváním.
  • Kalibrované otázky – Díky kalibrovaným otázkám budete schopni získat více informací, budovat vztah a vytvořit tzv. iluzi kontroly.
  • Kouzelná otázka ke SLEVĚ – Dostanete tip na efektivní otázku k otevření diskuze o slevě/ceně.
  • Logrolling – Logrolling vám pomůže vytvářet hodnotu ve vyjednávání pro obě strany.
  • Door In Face – Využívána technika ve vyjednávání pomáhající dostat se blíže k vašemu cíli.

Na webináři se dozvíte, jak dosáhnout lepších výsledků při vyjednávání ve všech oblastech vašeho života. Naučíte se, jak být slyšeni a jak vést rozhovory, které vedou k vzájemně výhodným výsledkům. Získáte jistotu, že můžete efektivně řešit i ty nejtěžší situace, a to vše s respektem k sobě i druhým. Přidejte se k nám a objevte, jak můžete ovlivnit své osobní i profesionální vztahy k lepšímu.


„ Vyjednávání není boj – je to proces objevování. Cílem je vytvořit vztah, odhalit co nejvíce informací a poté až vyjednávat.“

-- Chris Voss

Zpětné vazby:

Lektor


Michal Musil


Michal spolupracuje 12 let s GrowJOB Institute, kde zakládal pražskou pobočku a vedl obchodní tým. Dlouhodobě se zajímá o to, co věda ví v oblastech prodeje, komunikace a vyjednávání. Působil 2 roky jako sales interim manager v reklamní agentuře Attack Promotion, kde měl odpovědnost za rozvoj obchodu a týmu account managerů. Je jednatelem v rodinné společnosti SUNIKO, která realizuje a vlastní menší developerské projekty v Praze.


Aktuálně spolupracuje se společností LMC na mezinárodním start-upu Arnold (nová generace zaměstnaneckých průzkumů), kde má odpovědnost za obchod a klienty v ČR a zahraničí. Je akreditovaným mediátorem a vede kurz o vyjednávání a komunikaci pro magisterské studenty na České zemědělské univerzitě. Prodej a vyjednávání školí ve firmách jako UniCredit Bank, Česká Spořitelna, ČSOB, Air Bank, Bonami, Digiteq Automotive, REMAX, CPI a další.